Posiedzenie komisji:
Komisja Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego Gminy Rady Gminy Dobra
- Data posiedzenia
- 20-11-2024, godz. 08:30
- Miejsce posiedzenia
- Sala konferencyjna Wydziału ds Komunalnych i Inwestycji przy. ul. Granicznej 24a.
Porządek obrad
- 1. Otwarcie obrad.
- 2. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2024 r.
- 3. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2024-2030.
- 4. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia statutu Gminy Dobra.
- 5. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do stowarzyszenia „ Związek Gmin Wiejskich Rzeczypospolitej”.
- 6. Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVIII/628/2023 Rady Gminy Dobra z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Dobra a Gminą Miasto Szczecin w zakresie realizacji zadań z zakresu publicznego transportu zbiorowego.
- 7. Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Rady Gminy Dobra do składu Gminnej Rady Działalności Pożytku publicznego w Dobrej.
- 8. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025.
- 9. Sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy Dobra w zakresie kontroli działalności bibliotek w 2023 r.
- 10. Sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy Dobra w zakresie kontroli wydatków na działalność OSP za rok 2023.
- 11. Sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy Dobra w zakresie kontroli Straży Gminnej w zakresie realizacji zadań statutowych za rok 2023.
- 12. Informacja na temat realizacji zadań oświatowych Gminy Dobra w roku szkolnym 2023/2024.
- 13. Informacja o podmiotach wyznaczonych do wykonywania kary ograniczenia wolności oraz prac społecznie użytecznych.
- 14. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 24.10.2024 do dnia 26.11.2024.
- 15. Projekt budżetu Gminy na 2025 r. – zaopiniowanie w zakresie działalności Komisji.
- 16. Informacja o podmiotach wyznaczonych do wykonywania kary ograniczenia wolności oraz prac społecznie użytecznych.
- 17. Wolne wnioski i informacje.
- 18. Zamknięcie obrad.